Tjurruset 2013

Så idag var det äntligen dags, Tjurruset 2013 som jag har längtat efter. Det uppfyllde alla mina förväntningar med hinder, vatten, lera och en hel massa skratt. Jag hade inte tråkigt eller tyckte det var olidligt en enda sekund!Det kan ju bero på att vi inte sprang runt utan gick den större delen av tiden pga att min syster har problem med ett knä. Det gjorde dock inte nöjet mindre utan tvärtom känner vi oss taggade att ta oss runt det hela springandes nästa år:-).
  

Sommaren och hösten har varit fantastisk! Jag har sett fram emot Tjurruset med skräckblandad förtjusning, det blir en utmaning för både mig och min syster som ska ta sig runt med mig. Jag skriver ta mig runt, för det kommer inte vara med stil eller på kort tid. När jag planerade det här så hade jag räknat med att ha en massa mil i benen men så har det inte riktigt blivit. Jag började bra men fick en inflammation i peroneussenan, vilade och fortsatte starkt de dagar som inte arbete och småförkylningar kom emellan. Det sista jag gjorde var helt idiotiskt, jag välte ett skoskåp över foten (smart Anna!!!) och har därför inte tillnärmelsevis sprungit så mycket som jag skulle ha önskat. Däremot så har jag ett pannben av stål och erkänner mig aldrig besegrad, så med hjälp av syrran ska jag ta varenda plågsamt steg med ett (om än stelt) leende. Så nu ska jag förbereda mig fysiskt och mentalt genom afro och yoga idag. See ya!

Kommentarer

Populära inlägg