Slutet på ledigheten - början på ny termin

Well, sommarledigheten är snart över för den här gången och på måndag är jag tillbaka på gymgolvet igen.
Det här varit sju fullkomligt fantastiska veckor och om jag inte älskat att arbeta med mina klienter då mycket så hade jag gärna stannat ett tag till.
Ny termin betyder ju nystart på många sätt. För mig innebär det en fullbokad kalender och att komma igång med min egen träning igen efter ledigheten.
Hösten innebär också inbokade workshops och utbildningar, både som jag ska gå på och som jag och min kollega Stefan ska hålla i. Mycket spännande är det som händer framöver!

Vill du läsa mina tidigare blogginlägg så hittar du massor av läsning på www.lindeducation.net. Där hittar du också mer information om mitt företag och dess utbildningar.

Vi ses!








Kommentarer

Populära inlägg