Thai food...homeless cats and friendship

Jag får ofta beröm för de foton jag har på både hemsida och sociala medier. Jag skulle säga att jag med undantag för en och annan bild endast använder mig av foton tagna av Jannica Honey.
Hon är en förmåga att plocka fram min personlighet så att jag till och med känner igen mig själv och får fram det jag vill förmedla.


Jannica och jag är vänner sedan jag gick i typ andra klass och jag har sjukt roliga minnen med henne. Som när vi var små och hade en ensam övernattning i en lägenhet när hennes familj flyttade. Hon, jag och Mia var uppe typ hela natten och blev ihjälskrämda av en termos som började tjuta. Livsfarligt.
Hur som helst så visste jag redan då att hon skulle bli något artistiskt, det är liksom hela hennes personlighet så allt annat var otänkbart.
Numer så ses vi nästan varje gång hon är i Sverige, standardbesök på Mix Thai i Fruängen så vi kan äta svingod thaimat och prata om livet, värderingar och andra oviktiga saker.
Sist landade vi en typisk Jankan-Anna (Jankan är Jannica btw) situation med en hemlös katt som brutalt kastade sig upp på bordet och skulle ha vår green curry. Det slutade med att Jannica fixade mat från restaurangen, plockade fästingar och slutligen hade katten i knäet. Den var som helt galet påflugen och tårarna rann av skratt.

Well, kattincidenter i all ära. Jannica är typ roliga händelser personifierad.
När jag flyttade min blogg hit så lade jag ut en förfrågan på Instagram om vad ni vill läsa om. Självklart svarade Jannica. Och givetvis svarade hon inte som alla andra.

"Thai food...homeless cats and friendship"


Det här svaret är såååå typiskt henne. Helt otippat liksom. Hon kommer hit i slutet av augusti och Vill du ha en alldeles egen Jankan-story så passa på att boka henne!

Jannica@jannicahoney.com



Kommentarer

Populära inlägg