Från nyopererad till nyduschad

Igår låg jag på soffan, precis som de sista tre dagarna, och tyckte synd om mig själv efter blindtarmsoperationen i måndags.
Oduschad låg jag och tittade på gamla serier på tv när jag nåddes av meddelandet att jag är nominerad till Guldhjärtat i kategorin Årets Pt.

Jag kan helt ärligt säga att det inte kunde kommit mer lägligt. I ett ögonblick av självömkan så lyftes jag av tacksamheten till er där ute som nominerat mig!

I mitt arbete som personlig tränare så försöker jag ge människor möjligheten att nå sina mål, oavsett vad det gäller. Jag vill att människor ska kunna komma till mig och få det de behöver oavsett om det är träning, behandling, samtal eller en mix av alla delar just den dagen.

Så tack som tusan till alla er där ute!

Vill ni rösta på mig så klicka  på länken. https://www.fitnessfestivalen.se/rosta-guldhjartat19?sc_lang=sv-se


Kommentarer

Populära inlägg