Bra förslag sökes!

Varje gång Jannica är i stan så klämmer vi in lite thaimat och tjejsnack, nu har vi dessutom lagt till lite härliga behandlingar av en stackars fotografkropp som tradition. Det här är jätteviktiga dagar för mig, Jannica har alltid så bra perspektiv på saker och ger bra feedback som är utvecklande.

Igår var inget undantag.
Vi har tidigare pratat om vad jag vill använda bilderna i för syfte och vad jag vill visa med dem.


I min arbetsbild finns både prestation och återställande träning.
Ordet holistiskt och helhetstänk känns klyschigt på något vis och jag söker efter den beskrivning som passar mig men har svårt att hitta den.

Det här är verkligen supersvårt. Jag arbetar ju på ett vis som inkluderar kroppen och själen med både behandlingar av olika slag och träning. Träning både i grupp och enskilt med allt från kontrollerad pilatesträning till fysträning och lossar på både mentala och fysiska spänningar som ofta går hand i hand.

Vad tycker ni? Har ni något bra förslag eller kanske åsikter om hur jag och mitt arbete beskrivs bäst i bild?

Kommentarer

Populära inlägg